Tiege Hanley

Osnaživanje pojednostavljenja njege kože za muškarce s Tiege Hanley

Dobijte besplatnu konsultaciju

01 /

Brend

Tiege Hanley je brend muške njege kože koji pruža jednostavne, učinkovite i pristupačne sustave njege kože za muškarce. Poznat po svom jednostavnom pristupu njezi kože, Tiege Hanley ima za cilj pomoći muškarcima da bolje brinu o svojoj koži bez nepotrebne složenosti. Brend je izgradio lojalnu bazu kupaca nudeći odabrane opcije pretplate koje zadovoljavaju individualne potrebe njege kože, s proizvodima koji su dizajnirani da donesu rezultate.

Posjetite uživo stranicu

01/

Brend

02 /

Na prvi pogled

25% Povećanje prosječne vrijednosti narudžbe

Postignuto kroz strateški integrisane prilike za upsell unutar korisničkog putovanja, potičući korisnike da istraže dodatne proizvode i nadogradnje.

30% Smanjenje stope odustajanja

Omogućeno poboljšanom fleksibilnošću pretplate, omogućavajući kupcima da pauziraju, preskoče ili otkažu pošiljke bez napora, što dovodi do povećanog zadovoljstva kupaca.

02/

Na prvi pogled

03 /

Izazov

Tiege Hanley je trebao poboljšati svoje mogućnosti upravljanja pretplatama razvijanjem prilagođene kontrolne table na Shopify Plus. Cilj je bio olakšati pretplatnicima upravljanje svojim pretplatama za njegu kože, stvoriti prilike za dodatnu prodaju i omogućiti kupcima veću fleksibilnost, uključujući opcije za preskakanje, pauziranje ili otkazivanje pretplata.

Novi sistem je morao biti usklađen sa ozbiljnim pristupom brenda, čineći upravljanje pretplatama što jednostavnijim.

Novi sistem je morao biti usklađen sa ozbiljnim pristupom brenda, čineći upravljanje pretplatama što jednostavnijim.

04 /

Šta smo uradili

Naš opseg rada za Tiege Hanley uključivao je sljedeće ključne usluge:

Custom Recharge Dashboard Implementation

We developed a custom dashboard using Recharge to provide subscribers with enhanced flexibility and control over their skincare subscriptions. The dashboard was designed to make managing subscriptions easy, allowing users to adjust shipment frequency, change product selections, or add additional items with just a few clicks.

Upsell Opportunities and Customer Engagement

We implemented features that encouraged upselling within the customer dashboard, allowing Tiege Hanley to offer additional products or upgrades to existing subscribers. These upsell opportunities were strategically integrated into the customer journey to increase average order value while maintaining a seamless user experience.

Subscription Flexibility and Management

We worked to ensure that subscribers had the flexibility to easily modify their subscriptions, including pausing, skipping, or canceling shipments. By putting control into the hands of customers, we aimed to reduce churn and increase customer satisfaction, aligning with Tiege Hanley’s goal of simplifying skincare for men.

05 /

Rezultat

Hiljade kupaca sada uživaju u besprijekornom i pristupačnom iskustvu pretplate, jačajući posvećenost Tiege Hanley-a da njegu kože učini jednostavnom i efikasnom.

Logo

The new dashboard has made managing my skincare subscriptions so easy! I love being able to adjust my order without any hassle. Tiege Hanley really understands what men need when it comes to skincare!

- Tiege Hanley Team

06 /

Sljedeći koraci

Nastavimo s podrškom za Tiege Hanley s sljedećim inicijativama:

01/

Optimizacija Konverzije (CRO)

Provodimo kontinuirane napore u CRO-u kako bismo dodatno usavršili putanju pretplate, unaprijedili mogućnosti dodatne prodaje i poboljšali angažman kupaca.

02/

Integracija Marketinga i Automatizacija

Integriramo alate za automatizaciju marketinga kako bismo podržali personalizirane kampanje e-pošte koje povećavaju zadržavanje i angažman kupaca.

03/

Proširenje Funkcionalnosti i Unapređenja Korisničkog Iskustva

Radimo na dodatnim funkcijama kako bismo obogatili korisničko iskustvo, poput nagrada za lojalnost i personaliziranih preporuka proizvoda na osnovu tipa kože i preferencija.

Pojednostavljivanje njegu kože putem besprijekornog upravljanja pretplatama

Kroz naše partnerstvo s Tiege Hanley, uspješno smo razvili prilagođenu kontrolnu ploču za upravljanje pretplatama koja pretplatnicima pruža veću kontrolu i fleksibilnost tijekom njihove njege kože. Fokusirajući se na upotrebljivost i angažman kupaca, pomogli smo Tiege Hanley-u da stvori iskustvo pretplate usmjereno na kupce koje smanjuje trenja i potiče zadržavanje.

U budućnosti ćemo nastaviti optimizirati e-commerce platformu Tiege Hanley, podržati proširenje funkcionalnosti i osigurati da brand ostane lider u tržištu muške njege kože nudeći izvanredno, bezkompromisno digitalno iskustvo.

Napisao Renka

Menadžer zajednice

Povećajte svoju e-trgovinu s našim nedeljnim uvidima i ažuriranjima!

Ostanite ispred sa najnovijim uvidima i strategijama e-trgovine. Otkrijte stručne savjete i trendove za rast vašeg poslovanja. Prijavite se sada i nikada ne propustite ažuriranje!

Adresa e-pošte

Puno ime (opcionalno)

Pretplatite se

Preporučene priče

Dr. Squatch

Pogledajte priču

Roc Skincare

Pogledajte priču

The Beard Club

Pogledajte priču

Glavna dama

Pogledajte priču

Fuego Box

Pogledajte priču

Kitchen Center

Pogledajte priču

Conde Nast // Concierge

Pogledajte priču

Frank Webb Home

Pogledajte priču

Bloomsy Box

Pogledajte priču

Izze, brand PepsiCo

Pogledajte priču

Natura Brasil

Pogledajte priču

Scout Alarm

Pogledajte priču

Vinyl Me Please

Pogledajte priču

Yale Home

Pogledajte priču

Pipsticks

Pogledajte priču

Picky Bars

Pogledajte priču

OneBlade Shave

Pogledajte priču

Popravke Univerzuma

Pogledajte priču