Gathre

Otključavanje novog potencijala za besprijekornu kupovinu s Gathre

Dobijte besplatnu konsultaciju

01 /

Brend

Gathre je lifestyle brend poznat po svojim premium kožnim podlogama i drugim svestranim kućnim proizvodima koji su dizajnirani da donesu ljepotu i praktičnost u svakodnevni život. Gathreova linija proizvoda obuhvata podloge za igru za djecu, jogu, stolnjake i zidne ukrase. Njihova misija je kreirati funkcionalne, lijepe proizvode koji se savršeno uklapaju u svakodnevnu rutinu porodice. Gathreovi visokokvalitetni materijali, moderan estetski dizajn i fokus na višenamjensko oblikovanje uspostavili su ih kao lidera na tržištu kućnih dobara.

Posjetite uživo stranicu

01/

Brend

02 /

Na prvi pogled

35% Povećanje u Konverzijama

Postignuto kroz strateške prilagodbe CRO.

50% Smanjenje Stope Odlaska

Poboljšana navigacija na sajtu dovela je do značajnog smanjenja stope odlaska.

Povećana Angažovanost

Povećana interakcija kupaca na ključnim stranicama, što potiče zadržavanje i lojalnost.

02/

Na prvi pogled

03 /

Izazov

Gathre je trebao poboljšati performanse i upotrebljivost svoje e-trgovinske platforme kako bi podržao svoj rastući korisnički osnov i osigurao nesmetano iskustvo kupovine. Primarni izazov uključivao je analizu korisničkog iskustva njihovog postojećeg web sajta kako bi se identifikovale mogućnosti za optimizaciju stope konverzije (CRO).

Gathre je želio sveobuhvatnu analizu dizajna njihove web stranice, upotrebljivosti i ponašanja korisnika kako bi se utvrdilo kako poboljšati navigaciju, smanjiti stopu napuštanja i na kraju povećati konverzije.

Gathre je želio sveobuhvatnu analizu dizajna njihove web stranice, upotrebljivosti i ponašanja korisnika kako bi se utvrdilo kako poboljšati navigaciju, smanjiti stopu napuštanja i na kraju povećati konverzije.

04 /

Šta smo uradili

Naš opseg rada za Gathre uključivao je sljedeće ključne usluge:

Napredna analiza dizajna

Proveli smo dubinsku analizu korisničkog sučelja i ukupne upotrebljivosti sajta instaliranjem i korištenjem softvera za praćenje topline. Ovo nam je omogućilo da bolje razumijemo kako korisnici interagiraju sa web stranicom i identificiramo potencijalne prepreke za konverzije. Pratili smo promet na ključnim stranicama, uključujući početnu stranicu, navigaciju, stranice s detaljima proizvoda (PDP-ovi), kolekcije i proces naplate, kako bismo prikupili podatke o ponašanju korisnika i identificirali specifična područja gdje se mogu napraviti poboljšanja.

Optimizacija stope konverzije (CRO)

Na temelju podataka prikupljenih iz analize topline i analitike web stranice, proveli smo detaljnu analizu kako bismo identificirali prilike za CRO. To je uključivalo analizu korisničkih tokova, stopa napuštanja i metrika angažmana za stranice s visokim prometom. Također smo procijenili učinkovitost glavne navigacije, tražeći stranice koje su imale nisku interakciju unatoč zauzimanju važnog prostora na sajtu. Naša analiza je pružila konkretne uvide za poboljšanje navigacije sajta i učinila ključne elemente, poput kategorija proizvoda, pristupačnijim korisnicima.

Prilagođeno izvještavanje i planiranje implementacije

Nakon prikupljanja podataka i identifikacije područja za poboljšanje, sastavili smo sveobuhvatan izvještaj o našim nalazima. Izvještaj je uključivao preporuke za redizajniranje određenih elemenata, prilagođavanje izgleda ključnih stranica i dodavanje funkcija namijenjenih poboljšanju upotrebljivosti. Close samarbejdede vi med Gathreovim timom kako bismo prioritizirali preporučene promjene na temelju njihovog potencijalnog utjecaja na korisničko iskustvo i stope konverzije.

Kontinuirana podrška za buduća poboljšanja

Pored početne analize i preporuka, uspostavili smo okvir za kontinuiranu podršku. Ovo nam je omogućilo pružanje dodatne analize i ažuriranja dizajna po potrebi, osiguravajući da Gathre može nastaviti optimizirati svoju web stranicu na temelju evolucije potreba i ponašanja kupaca. Budući rad će se naplatiti po satnoj tarifi, s fleksibilnošću angažiranja u redovnoj podršci na osnovi retainer-a kako se potrebe poslovanja razvijaju.

05 /

Rezultat

Naš rad s Gathre-om transformisao je njihovo ecommerce iskustvo, povećavajući konverzije za 35% i smanjujući stopu napuštanja stranice za 50% kroz ciljane poboljšanja korisničkog iskustva. Provodeći detaljnu analizu dizajna i implementirajući CRO strategije, osnažili smo Gathre da unaprijedi svoju digitalnu prisutnost, stvarajući nesmetano i vizualno privlačno iskustvo kupovine koje odražava njihove kupce.

Logo

Rad sa timom je za nas bio veliki preokret. Njihovi uvidi i strateške promjene u dizajnu i navigaciji naše web stranice su imali očigledan utjecaj. Primijetili smo povećano angažovanje naših kupaca, a naš online dućan zaista odražava vrijednosti i kvalitet Gathre-a. Razumjeli su naš brend i isporučili rezultate koji su premašili očekivanja.

- Gathre Team

06 /

Sljedeći koraci

Nastavljamo podržavati Gathre radeći na sljedećim inicijativama:

01/

Implementacija promjena dizajna

Trenutno surađujemo s unutarnjim timom Gathre kako bismo implementirali preporučene promjene iz naše analize. To uključuje usavršavanje glavne navigacije na stranici, poboljšanje vizualne privlačnosti ključnih odredišnih stranica i optimizaciju procesa naplate za bolje konverzije.

02/

A/B testiranje i iterativna poboljšanja

Kako bismo osigurali da naše preporuke dovode do željenih poboljšanja, postavljamo A/B testiranje za ključne promjene kako bismo procijenili njihov utjecaj na ponašanje korisnika i stope konverzije. Ovaj iterativni pristup omogućava nam da usavršimo naše strategije i osiguramo maksimalnu učinkovitost.

03/

Praćenje i kontinuirana analiza

Nastavljamo pratiti ponašanje korisnika koristeći toplotne karte i druge analitičke alate kako bismo identificirali nove prilike za optimizaciju i osigurali da implementirane promjene donose trajne rezultate.

Unapređenje korisničkog iskustva uz uvide zasnovane na podacima

Kroz naše partnerstvo sa Gathre, povećali smo njihove digitalne sposobnosti isporučujući uvide u ponašanje korisnika i pružajući preporuke koje se mogu primijeniti za unapređenje online iskustva kupovine. Sprovođenjem napredne analize dizajna, identifikovanjem područja za optimizaciju stope konverzije i podržavanjem implementacije ovih promjena, pomogli smo Gathre-u da stvori intuitivniju i ugodniju web stranicu za svoje kupce.

Kako idemo naprijed, naša nastavak saradnje će pomoći Gathre-u da održi svoju putanju rasta i ispuni svoju misiju da donese ljepotu i funkcionalnost u domove svuda. Održavajući fokus na kupcu, inovativnost i pristup zasnovan na podacima, Gathre je dobro pozicioniran da nastavi predvoditi put u oblasti životnog stila i kućnih potrepština.

Napisao Renka

Menadžer zajednice

Povećajte svoju e-trgovinu s našim nedeljnim uvidima i ažuriranjima!

Ostanite ispred sa najnovijim uvidima i strategijama e-trgovine. Otkrijte stručne savjete i trendove za rast vašeg poslovanja. Prijavite se sada i nikada ne propustite ažuriranje!

Adresa e-pošte

Puno ime (opcionalno)

Pretplatite se

Preporučene priče

Dr. Squatch

Pogledajte priču

Roc Skincare

Pogledajte priču

The Beard Club

Pogledajte priču

Glavna dama

Pogledajte priču

Fuego Box

Pogledajte priču

Kitchen Center

Pogledajte priču

Conde Nast // Concierge

Pogledajte priču

Frank Webb Home

Pogledajte priču

Bloomsy Box

Pogledajte priču

Izze, brand PepsiCo

Pogledajte priču

Natura Brasil

Pogledajte priču

Scout Alarm

Pogledajte priču

Vinyl Me Please

Pogledajte priču

Yale Home

Pogledajte priču

Pipsticks

Pogledajte priču

Picky Bars

Pogledajte priču

OneBlade Shave

Pogledajte priču

Popravke Univerzuma

Pogledajte priču

Tiege Hanley

Pogledajte priču